#Бренд-стратегія  #Комунікація  

Сила бути собою

Бриф
Бренд Smereka задумувався у компанії ALCOline задовго до війни, але активна розробка почалась весною 2022 року. Потрібна була ідея, яка поєднує первинне бачення продукту і відповідатиме сьогоденню, але залишиться релевантною і після після закінчення війни. Треба було знайти чесне розуміння перероджених українців, яке не буде повторювати вже сказане тисячу разів іншими.

Бренд
Суть нового бренду — не іронічно перетворювати українців у самих себе. Зараз багато важкості та пафосу у всьому. Це потрібно і зрозуміло, але це втомлює. Щоб трансформація не зупинялась, потрібне нове бачення себе — легше, іронічне. Можливо, не всім до кінця зрозуміле, але свіже та надихаюче.

Інші проєкти