#дизайн

Не старий гербіцид

Ключовий віжуал
Найчастіше в рекламі гербіцидів говорять про сильні сторони препарату. Звісно, ми могли зробити те саме, але знайшли одну проблемку — резистентність. Це коли організм, і бур’ян в тому числі, адаптується і стає стійким до зовнішніх чинників. Тому ми обрали стратегію концентрації на резистентності, а не на бур'яні, адже він існував, існує, і завжди існуватиме. У ківіжуалі ми порівняли старі гербіциди з тиранозавром, який короткими передніми лапками вже не може зірвати бур’ян.

Це ейджизм?
Ніхто точно не знає. Сучасні поняття толерантності дуже розмиті. Ми використали аналогію зі старінням у фізіологічних рамках з метою точнішої передачі процесу зниження ефективності гербіцидів, а не для приниження людей поважного віку або довгожителів. Однак, якщо завдяки нашій рекламі вдасться краще зрозуміти поняття ейджизму та його межі, ми виконаємо невелику соціальну місію.

Інші проєкти