#проєкти

Купуй глобально – живи глобально

Позиціювання та стратегія бренду
Міжнародна доставка Нової пошти забезпечувала логістику по всьому світу. Але знати про послугу і активно її використовувати — різні речі. Ми з’ясували, що людям бракувало відчуття реальності послуги і контролю над нею. Тому нашою стратегією стало доводити реальність глобальної доставки в кожному моменті. Змінили неймінг з “міжнародна” на “глобальна”, забравши асоціацію з напряжними процедурами. А комунікацію почати з цього маніфесту.

Первая кампания обновленного бренда
А в первой кампании – «Живи глобально» – мы показали простоту и доступность глобальных покупок и продаж. Для этого в роликах напоминали, что покупать на глобальном рынке можно также просто, как поливать цветы или моргать глазами.

Інші проєкти