#проєкти

Три кампанії Mazda

Річне обслуговування
Автомобільна категорія в Україні суперконсервативна. Як правило, це фон + автомобіль + неперевершений слоган. Але Mazda Україна втомилися від неперевершеності. У середньому сегменті Mazda – найемоційніший автомобіль. Mazda або подобається, або дратує – але не лишає байдужим. Ми почали роботу з Mazda 3 і визначили назвали його ідеальним першим автомобілем. А в перший автомобіль потрібно закохатися.

Спалах наднової
Для Mazda 6 ми підірвали зірку. Це був наш символ оновленої моделі, готової сяяти на дорогах.

Красовери
Кросовери часто рекламують через міць і позашляховичність. У кросоверах Mazda є і те, і те, але ще в них збережена естетика седанів. Вони красиві, і цим багатьох дратують. Ми вирішили роздратувати конкурентів ще більше, тому створили власну категорію – красовери.

Інші проєкти