#проєкти

NPG та зміна парадигм доставки

Третя кампанія для Nova Poshta Global
В третій кампанії ми сфокусувалися на логістичній матриці – адже все виявилося не таким, як здавалось. Замість звичайного промо шопінгу ми створили симуляцію міграції. Українські заробітчани виїжджають за кордон за кращим життям. А потім розчаровуються, бо Нова пошта Глобал вже привезла його сюди. І навіть для тих, хто без закордонного паспорту.

Амерікен едвертайзінг
Українці хочуть бачити в Україні ще більше глобальних брендів. Щоб ці бренди зайшли на наш ринок, їм потрібна логістика. Можливо, ці бренди не знайшли свого того самого українського партнера для доставки. Ми хотіли, щоб тим самим партнером стала Нова пошта Глобал.

Експорту не існує
Люди досі думають, що експорт — це відправка чогось габаритного з купою документів. Але ні сотні документів, ні габаритний багаж не потрібні. Доставляй хоч пір’їнку до Венесуели. З будь-якого відділення і звичним способом. Бо експорт в Новій пошті, це і є та сама звичайна доставка. Але ми називаємо її – глобальна доставка.

Інші проєкти