#проєкти

NPG та глобальна підготовка

Друга кампанія для Nova Poshta Global
У глобальної доставки є мікро-проблема – вона йде довше, ніж звичайна. Бо Нью-Йорк на трошки тисяч кілометрів далі Житомира. Але цей бар’єр ми розкрутили в стратегію завчасної покупки, з якої дістали інсайт про те, що усі свята наступають в один день – день коли ви абсолютно до нього не готові. Так ми перетворили недолік у цілу кампанію.

Завчасний Новий рік
Хотіли, щоб люди і на національні свята закуплялись саме через Нову пошта Глобал. Для цього створили рекламу, яка продовжує стратегію завчасних покупок, але в контексті Нового року. А замість одного ролика зробили два. Один про тих, хто стоїть в новорічних чергах. А других про тих, хто ті черги обійшов та проводить свята вдома.

Real Black Friday
Зробили ролики для Чорної п’ятниці, помітивши, як сильно люблять українці жалітись на несправжні блек фрайді. Не такі як в Америці. Дали їм можливість зашопитись по повній саме так, як вони бачили у фільмах.

Віддали Global людям
Паралельно з роздрібними кампаніями, ми завжди ведемо комунікацію бізнес-підрозділу Нової пошти глобал. Для активних бізнесменів, які приймають рішення і готові розширювати свій бізнес на весь світ ми мали зняли блокбастер про глобальний бізнес. Оскільки це вилізало за бюджет, ми придумали ролик, який підштовхує бізнесмена знімати власний ролик у своїй голові.

Інші проєкти