#Brand Strategy  #Communication  

Ми всі сапорти

Бренд-стратегія для SupportYourApp
Для міжнародного бренду SupportYourApp ми мали знайти ідентичність. Не просто місію і візію, як це роблять бренди — а чесну ідентичність, яка б розкривала компанію та її людей.

Компанія
SupportYourApp — одна з компаній-лідерів з надання технічного та клієнтського сапорту на міжнародному ринку. Вони підтримують продуктові компанії, сайти, додатки та онлайн-ігри. Більше тисячі фахівців, десятки міжнародних клієнтів, купа глобальних нагород, запуск сапорту через місяць (якщо напишете їм сьогодні) і ще багато цифр. Інсайт — через високу конкурентність ринку технологічна компанія має виглядати солідно. Та технологічно.

Категорія
Говорить те ж саме, і це створює бульбашку. Кожна компанія в категорії називає себе найкращою, найтехнологічнішою, і також демонструє свої міжнародні нагороди. Це все потрібні штуки, але цього мало. Інсайт — через високу конкурентність ринку технологічна компанія має виглядати солідно. Та технологічно. Як і всі компанії категорії — в описі яких важко знайти щось більше, ніж “найкраща компанія у світі”.

Культура
Сапорти = спеціалісти кол-центру. Бо люди звикли усе спрощувати. Щоб витіснити цю метафору, треба знайти заміну — таку ж просту, але позитивну. Інсайт — через високу конкурентність ринку технологічна компанія має виглядати солідно. Та технологічно. Як і всі компанії категорії — в описі яких важко знайти щось більше, ніж “найкраща компанія у світі”. Але світ не обертається навколо сапорту (хоч він і дуже важливий) — для консультантів та клієнтів потрібне просте та емоційне пояснення суті сапорту, без технічних наворотів.

Ідея
Ми всі — сапорти. Допомога — це універсальний досвід людей. Ми допомагаємо завжди та скрізь — родичам, колегам, касирці, знаходячи дріб’язок. В останні місяці запит на допомогу кардинально виріс. Оскільки Україні потрібна допомога більше, ніж будь-коли, ми й хочемо розвивати цю культуру. Ми хочемо робити культуру сапорту доступнішою та ростити число сапортів у країні.

Інші проєкти